an ordinary friday.

Hejsan alla människor! ...

vad gör ni en sån här fin fredagseftermiddag? :D
Jag gör inte så mycket, sitter på mitt rum och har tråkigt... egentligen borde jag plugga till ett fysikprov som vi har på måndag, men jag orkar inte :(
Och så har jag massa ren tvätt i en kasse här på mitt rum, det måste jag också packa upp, men det orkar jag inte heller!
Ikväll, nej inte ikväll men när pappa kommit hem från jobbet så ska vi spela fotboll antagligen, jag ahr redan spelat fotboll idag, men jag ääälskar ju det så det skadar inte att spela det en gång till :D<3

Mitt helgschema ser ungefär ut såhär :

Fredag :
spela fotboll, vika in rena kläder & plugga till fysikprovet... u.s.c.h ! :(

Lördag : Plugga till fysikprovet, och slappa. :( / :)

Söndag : Plugga till fysikprovet och dela ut reklamen. :(

Hur blir eran helg? :)

Även om vi har varit lediga igår också pga. Kristihimmelfärd så känns det inte som att vi varit lediga, dagarna går så himlans fort ju,.. ellerhur?!

Hmm.. har inget att skriva om dock, men ska surfa runt lite och se om jag kan hitta något att skriva om... så vi hörs strax igen, seees ! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

rolig helg haha

min helg ser ut såhär:

fredag-avslutningsfest

lördag- stan

söndag- vara med lina :)



föresten, skulle du kunna vara så gullig och rästa på mig till veckans blogg på denna bloggen: http://idaliifw.blogg.se/2010/may/rosta-pa-din-favorit.html#comment

Jag skulle bli så glad och jag lovar att om du är med i ngt sådant ngn gång så röstar jag på dej!

Så snälla lägg en röst på mig om du kan? (a)

2010-05-21 @ 22:26:29
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0