tråkig söndag framför mig, usch !

Hejsan alla människor !

Söndag idag, .. en sån dag man bara borde kryssa i kalendern och sova vidare istället.
Men nej, för idag ska det pluggas, plugga plugga !
Jag har ju varit sjuk och missat tre dagar i skolan .. not good at all .. :/  så nu måste jag jobba ikapp .
Har missat ett prov och två redovisningar, oh oh ... + ett läxförhör då men det räknas inte riktigt :)

Fy ! Jag vill verkligen tillbaka till skolan eftersom jag vill träffa alla kompisar, men jag vill samtidigt vara hemma och slippa allt skolarbete.. tuff decission to make, :o

Men nej, vi väljer alternativ ett, gå tillbaka till skolan och träffa alla kompisar :D

Idag skulle jag egentligen delat ut reklam, men jag är inte tillräckligt frisk för att gå ut enligt mamma :(

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0