söndagskväll... hhm not so good !

Hejsan alla människor !

Nu sitter jag i köket och väntar på att maten ska bli klar. Syrran sitter på sitt rum med två kompisar, och jag får inte komma in, haha too bad for me ! :(

Vad har ni gjort idag då?

Jag har gjort en massa läxor rent ut sagt !
Svenska , Engelska, NO ( biologi) , Spanska ...
Jag slår vad om att eran dag har varit bättre. eller?

Hur som helst, imorgon är det skola, det innebär tråkigt !

Jag har fått en liten känsla av att våren är påväg, i alla fall idag när jag var ute :)
Men sen så sade pappa att det ska frysa på igen nu, det ska bli ishalka , och då tänkte jag bara --> NOOOOOOO! :(

Inte långt kvar till sommarlovet nu heller, eller ja jag intalar mig själv det i alla fall, då går dagarna lite snabbare ju.

Jag är förkyld, och det är inte kul :(
Blev ju som sagt sjuk för några dagar sedan, men nu är jag på bättringsvägen ! :)


Hehe det känns som att jag skriver om väldigt mycket olika saker, ja jag skriver det mesta som ploppar upp i mitt huvud faktiskt.. men det är ju skönt också, att bara få skriva av sig :D

Hm... tycker ni att min blogg är bra då? :)

Många tycker säkert att jag skriver om många konstiga saker... men om dem inte tycker om det så behöver dem ju inte läsa min blogg ! .. så enkelt var det ? :)


Jag anser faktiskt inte att en blogg bara är till för att skriva om sitt liv och lägga upp '' dagens outfit'' med mera.
Bloggen är ju faktiskt ett ställe där man kan skriva av sig, eller dela med sig av sina tankar ...
eller vad tycker ni?


När är man perfekt?
Varför har vi skönhetsideal?
Hur ska vi lösa miljöproblemen?
Varför krigar vi, våld löser ju inga konflikter.. eller?

Det finns så mycket att fundera på, kommer vi någonsin få svar på allt?

Ja det där va ju lite frågor ni kan tänka på, lämna gärna en kommentar med era svar, för det är kul att veta vad ni tycker ! :D


// ella :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

oj vilket långt inlägg! haha :)

2010-04-01 @ 11:20:15
URL: http://roseettens.blogg.se/
Postat av: ella :)

jupp i know :D

2010-04-01 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0