hemma , äntligen !

hejsan!

Nu sitter jag i soffan och kollar på Top Model säsong 9 :)
Även om jag redan har sett detta avsnittet, men ändå.. har tråkigt så vad som helst går bra nu .
Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan bara.
men jag slutade senare än alla andra i min klass för jag skulle göra ett prov som jag missade när jag var sjuk. Det gick ganska bra tror jag , jag gick på magkänslan !
Jag skriver mer om det nån annan gång när jag fått tillbaka mitt prov ;)

Nu tror jag att jag ska ta och hämta lite glass i köket, haha ... fast mamma sade i och för sig till mig förut att inte äta för mycket sött, men glass är ju så gott , och jag har redan ätit tre mackor så !

Gud jag skriver om så mycket olika saker, aja, skitsamma ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0