time runs away and i cant catch up

Det var ju huuundra år sedan jag bloggade !
well well, nu sitter jag här igen i alla fall :)
Nu har skolan börjat igen, det känns sådär bra.. Alltså det är ju jättekul att träffa alla kompisar, men inte lika kul med alla läxor !  vad tycker ni om eran skola? har ni för mycket läxor? eller för
LITE ? .. tror seriöst inte att någon har för lite läxor.. eller finns det någon som gillar läxor??

över till något annat nu. Jag måste erkänna att jag klarar mig inte utan ....SPOTIFY !
'' MUSIC IS MY DRUG, AND SPOTIFY IS MY DEALER'' ( finns faktiskt en grupp på facebook som heter så, och självklart är jag med i den)... ;)
på tal om spotify, haha just nu lyssnar jag faktiskt på en riktigt gammal låt,
Blue ( Da Ba Dee) - Eiffel 65
den är ju bara så bra den låten, verkligen riktigt bra !
fast det som är lite konstigt är att när jag var liten så hatade jag denna låten, men sedan började jag gilla den och nu älskar jag den !

Jag märker faktiskt att jag inte är speciellt bra på att blogga... det är sjukttråkigt att läsa min blogg för jag skriver så tråkiga saker, haha ! och inget flyt i texten har jag heller... men skitsamma ;)
gillar du det inte så behöver du inte läsa... jag skriver för att det är kul bara, ibland måste man ju skriva av sig.. eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0