-

DITT LIV
Vad heter du? - ella
I mellannamn då? - -
Vart bor du? - in da house
Trivs du där? - yes !
Brukar du läsa horoskop? - ja :p
Har du körkort? - nae
Äger du några converseskor? - nej
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder
Senaste konserten? - green day
festar du? - vad är fest för nåt?
Cider, vin eller öl? - inget av det !
Brukar du bli för full? -  blir aldrig full.
Antal kuddar i sängen? - 2 - 3
Kan du baka bullar? - beror på vad för bullar
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? -  äter inte sånt
är du allergisk mot något? - nej
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön :)
Vad åt du till frukost? - det första jag åt när jag vakna va chokladen som låg bredvid mig, det blev min frukost :p
Hur ser du ut idag? - för jävlig, .
Har du haft sex idag? - nej?
Nästa mål i ditt liv? -  hitta en kille som älskar mig för den jag är.
Vad såg du senast på tv? -  öh vad hette det.. '' 40 naughtiest blabla någonting'' på MTV, haha !
Hur svarar du i mobilen? - hej det är ella ,
Vem ringde dig senast? - mamma
Vad sa den som ringde? - undrade om jag skulle komma hem eller sova över :)
Antal timmar sömn inatt? - öh, typ 12 :p
Sov du ensam? - nej ;)
Vad innehåller din favoritnattmacka? - jag äter inte mackor på natten :D


SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: - pappa
Såg dig gråta: - pappa tror jag
Du delade en drink med: - jag dricker inte sånt
Du gick på bio med: - öh, kommer inte ihåg , går inte på bio så ofta :p
Du gick på stan med: - simon  :)
Skällde på dig: - rebecca x)
Skickade ett e-mail till dig: - ingen aning för någon jävel har hackat min msn !



HAR DU NÅGONSIN


Vad är du mest rädd för? - spindlar, hissar och mörker.
Vilka kläder sover du i? - mina egna :)
Vart vill du gifta dig? - på en strand
Vad hatar du verkligen? - -
Har du varit kär? - ja
Kör du? - nej,
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - inte om de ska slå mig, men är det människor som jag tycker om så ja varför inte?
Är du ett hälsofreak? - nja.. hur är man om man är ett hälsofreak då?
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - ja, varenda gång jag är kär så är det så.
Är du ensam nu? - nej :)
Några piercings/tatueringar? - nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - dem låtarna som jag lyssnar på ofta ;)
Vill du gifta dig? - jag vet inte, om jag verkligen älskar personen och den älskar mig tillbaks så ja.
Vill du ha barn? - ja det tror jag, men får ju se hur jag känner när jag är äldre, är ju bara 13 trots allt .

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - nej
Köpt någonting? - ja
Varit sjuk? - i huvet ja .
Sagt "jag älskar dig"?-  nej
Velat säga till några att du älskar dem?- ja,
Träffat nån ny person? - nej
Saknat någon? - ja
Kramat någon? -  ja
Kysst någon? - nej


SENASTE

låten du hörde? - riverside - sidney samson
Film du såg: - kellys änglar :)
Drink du köpte: - jag dricker inte sån skit.
Sak du stal: - jag stjäl inte ... men senaste sak någon stal från mig var mitt hjärta, haha :)
Mat du åt: - korv&pommes frites, för jag antar att chips inte räknas?
Människa du slog: - rebecca,... förlåt rebecca ! :)
Senaste stora bussresan: öh, in till stan , :p jag har faktiskt aldrig åkt någon längre bit med en buss .
Senaste långa telefonsamtal: - rebecca :)
Senaste duschen : förrgår :p skulle duschat idag, men har bara slappat idag, så duschar imorgon istället :) ( va tvungen att säga det så ingen ska tro att jag har dålig hygien ! :p
Senaste irritation: - rebecca, och linus idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0