HÖSTLOV & FILMPREMIÄR SNART !

Hejsan allihopa, även om ingen läser men ändå ;d

Jag har inte skrivit något på länge, men vi har 7 läxor i veckan ;o
scruew them !

Men som tur är så har vi höstlov nästa vecka (a'

Det känns så skönt, att vara ledig i 9 hela dagar, alltså 216 timmar :D

( fråga mig inte hur jag tänker, men det finns ett svar... men det får ni inte veta ;) ..)



Aja, idag har man varit i skolan och sen vart med bästisen , bara så du vet, jag älskar dig obeskrivligt!

Nu låter jag som en fjortis , suck.. -.-'
Men jag försöker bara förklara hur mycket du b-vän betyder för mig, men det går inte med ord .



Haha men usch vad jag låter som en fjortis nu -.-


Ja vad har ni gjort idag då? :D

Inget speciellt kanske?
Eller kanske något jätteskojsigt? :)



JAG LÄNGTAR TILL DEN 28 OKTOBER, DEN BÄSTA DAGEN AV ALLA !


filmpremiär !

Vet ni inte vilken film som har premiär då så är ni riktigt dumma i hövvet :D

HAHAHAHAHAHAHA!



skriver kanske mer sen ...


// <'3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0