HEMMA FRÅN SKOLAN IDAG ''/

hej folket !

Ja nu sitter man här i soffan & kollar mtv & bloggar.
Jag har ju som sagt sjuukt tråkigt för jag är hemma från skolan, halsont & asförskyld -.-
Vi skulle gått en vandring med skolan idag, jag ville ju vara med på det, men så blev man självklart sjuk .
Kan man ha mer tur eller?!
Vi skulle gått i skogen i 5 timmar, de timmarna hade ju kunnat skapa roliga minnen, men fan heller inte blev det så för mig i alla fall.
Hoppas ni andra har det kul i skogen ! :))
Men ikväll blir det kanske fritidsgården om jag får dra dit ikväll :D
Fast alla kommer tro att jag skobba ifall jag kommer på kvällen men inte va i skolan ;S
men jag är faktiskt sjuk om ni undrar !
Så nu vet ni det :D
Ja du vad ska man göra idag då?
Bara vara hemma och mysa & äta kanelbullar som mamma köpte igår , ni vet jag är liite för lat för att baka själv (a)
Men aja sån är jag , och det kan ni inte ändra på (H)
HAHA :D
Usscha jag saknar er alla jättemycket, och ändå träffade jag er senast igår <3
Det är bara för att ni är bäst så jag klarar mig inte utan er ! :))


Alltså som jag sagt förut så är min blogg helt otroligt seg & tråkig, någon som vill hjälpa mig med en ny header?


Men nu ska jag göra hiss & diss, ett test & dagens låt på min blogg :D

tack och hej, jag ska krya på mig ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0