FREDAG 2/10 (L)

Hejsan svejsan folket !

Vad gör alla denna fredag då? :)

Uscha vad skönt med fredag, även om jag är hemma och är sjuk.. men ändå :D

Och idag kommer emelie hem med läxor till mig , man får ju träffa henne då :D<3
Men inte lika kul med läxorna :(

Jag ligger efter i matten så jag måste jobba ,
Men det är bara för jag har varit sjuk ''/



Confessions nu då :

Ja jag älskar fotboll & jag följer ju La Liga på tv4 sport, men helt plötsligt slutade de sända matcherna :O
Va fan är det här ?!
Är La Liga slut nu då?
Eller sänder de finalen i någon annan kanal?
För de visade ingen final på tv4 sport, de bara slutade sända alla matcher :S

Jag vill ju se finalen :(

Aja inget att göra åt det, ''/


Ha en bra dag , det ska jag ha :) 
eller jag ska göra det bästa av denna sjukliga dag ;)

// <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0