imorgon smäller det :D

Hola amigos !


Nu sitter jag i soffan med bästavän :)
Vi kollar i min syrras skolkatalog och gissa om vi gapflabbar?!
Haha vi vet vi är inte speciellt snälla, men ändå x))
Imorgon is the big day !
Jag fyller 13 år :D (L)
Nanana, det gör inte nii !
Idag hade vi kemiprov, fyfan säger jag bara! ''/
Tro inte att jag är någon som skiter i skolan, för det gör jag verkligen inte ! (y)
Men jag hade övat flera gånger på provet, men hon hade med saker som vi inte lärt oss...
Jag svarade på alla frågor , och det var ju asbra , men tre frågor chansade jag på :D

Imorgon har vi spanska förhör , och alla ska sjunga för mig på spanskan ...
Liiiite pinsamt !? :O
Men aja, det är ju trottsallt min födelsedag ... ^^

Nä nu måste vi öva på spanskan ... :)

C-YA (L)




//    ella'<3


Kommentarer
Postat av: jennyzoderlundh.blogg.se

hur fixar man sin header? XD <3

2009-11-09 @ 21:06:33
Postat av: jenny

haha det var ett tag sen du la upp eler?

haha på våra prov har vi typ hälften av provet med frågor som vi inte har lärt oss. Då får man gissa och dra egna slutsatser, hiih och då fick jag MVG :D jag e bäst! :D<3

2010-01-11 @ 20:17:53
URL: http://roseettens.blogg
Postat av: Rebecca

Haha!! Det var länge sedan!

Uppdatera mer så att jag kan skriva kommentarer!^^

2010-03-08 @ 16:28:48
URL: http://www.beccizz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0